Hos Hugged ønsker vi at lade vores tyngdedyner tale for sig selv. Derfor tilbyder vi altid 30 dages tilfredshedsgaranti når du køber en tyngdedyne hos os. Det vil sige, at du frit kan returnere en tyngdedyne købt hos os inden for 30 dage, såfremt at den ikke lever op til dine forventninger.

Vær dog opmærksom på, at det oftest kræver en periode på 2-3 uger for at vænne sig 100% til en kugledyne og opnå positive effekter.

Dog er der nogle ting, som du skal være opmærksom på inden du returnerer en tyngdedyne. 

Betingelser for returnering

For at kunne godkende din retursag og tilbagebetale det fulde beløb skal følgende betingelser være opfyldt:

  1. Varen må ikke have have tydelige brugsmærker såsom pletter, unaturlig slidtage m.v. (Der skal bruges betræk i hele perioden)
  2. Varen skal være i den originale emballage i samme stand som ved modtagelse.
  3. Varen må ikke have været udsat for parfume, røg, dyrepels eller andet, som har forringet dynens stand.

Er ovenstående betingelser ikke opfyldt, forbeholder vi os retten til afvise din retursag.

Refundering

Vi forsøger altid at refundere købesummen så hurtig som muligt, og altid inden for 14 dage.

Før refunderingen kan finde sted, skal vi have modtaget og undersøgt dine returvarer for eventuelle fejl og mangler.

Når din retursag er godkendt, refundere vi købesummen til dig. Du modtager en underretning på email når refunderingen er gennemført.

Pengene kan kun refunderes til den samme betalingsmetode, som oprindeligt blev brugt til ordren.

Sådan starter du en retursag

For at starte en retursag skal du blot kontakte os på info@hugged.dk med følgende info: 

  • Ordrenummer
  • Årsag til returnering
  • Hvilket produkt du ønsker at returnere

Vær obs på, at vi ikke kan tage tyngdedynen retur hvis der er tydelige skader eller spor efter forkert brug. 

Returforsendelse

Du skal selv afholde alle omkostninger forbundet med returforsendelsen.

For at gøre det nemt for dig, kan du dog returnere via vores returportal og få returfragten for kun 49 kr.  

Husk altid at få en kvittering når du indleverer returforsendelsen i pakkeshoppen. Ansvaret for pakken overgår først til os, når den er blevet leveret på vores lager. Bliver pakken væk under levering, er det transportørens ansvar.